SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW

Przyjęcia interesantów i dokumentów

SEKRETARIAT MDK - pok. 3 (parter)

od poniedziałku do piątku od godz. 10.00 do godz. 16.00 

 

adres skrzynki ePUAP: MDK-B
tel.: 22 629 32 06
e- mail: mdkbron@eduwarszawa.pl; lazienkowska@mdk.waw.pl.

 

Dyrektor Młodzieżowego Domu Kultury im. Wł. Broniewskiego
Honorata Waszkiewicz przyjmuje we wtorki w godz. 16.00 – 18.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Wicedyrektor Młodzieżowego Domu Kultury im. Wł. Broniewskiego
Tomasz Truszkowski przyjmuje w środy:  w godz. 14.00 - 16.00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym.

Skargi i wnioski w Młodzieżowym Domu Kultury im. Wł. Broniewskiego przyjmowane są przez dyrektora MDK lub wicedyrektora MDK podczas godzin pracy.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, drogą elektroniczną, a także ustnie do protokołu.
Kwalifikacji sprawy jako skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK.
Rozpatrzenia skargi lub wniosku dokonuje dyrektor MDK lub osoba przez niego upoważniona.

Sprawy przekazane do realizacji poszczególnym pracownikom MDK są załatwiane w dniach i godzinach określonych w zatwierdzonych grafikach pracy.

Pracownicy załatwiający sprawy indywidualne interesantów są zobowiązani:

  • przestrzegać zasad i terminów przewidzianych w kodeksie postępowania administracyjnego oraz w innych przepisach mających na celu usprawnienie obsługi interesantów,
  • udzielać dokładnych i wyczerpujących informacji o stanie załatwiania sprawy

Metryka

Rejestr zmian

Rozwiń

Rejestr zmian

Data publikacji

Osoba